To Facebook πειραματίζεται με τον κόσμο του “augmented reality” με τη μορφή των ενισχυμένων διαφημίσεων που θα προβάλλει σε όλους τους χρήστες του.
Ήδη το πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη έχει ανακοινώσει ότι έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με αυτή τη μορφή διαφημίσεων τις οποίες και αναμένεται να τοποθετήσει στο κοντινό μέλλον στην κεντρική σελίδα του newsfeed όλων των χρηστών του.
Η λογική των διαφημίσεων αυτών είναι να παρουσιάζουν ένα προϊόν όπως είναι στην πραγματικότητα για τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, κάτι που θα γίνει σε σελίδες αρκετών brands αρχής γενομένης από αυτό το καλοκαίρι στην αμερικανική αγορά.
Το Facebook έχει δοκιμάσει, σύμφωνα με τo Digital Trends, τις διαφημίσεις “επαυξημένης πραγματικότητας” στον “Messenger”, όπου η ανατροφοδότηση από τα brands που τις χρησιμοποίησαν ήταν αρκούντως θετική, μιας και το κοινό έδειξε να εμπλέκεται περισσότερο και πιο ενεργά με το διαφημιστικό περιεχόμενο. Ο σκοπός του “Facebook” είναι να δημιουργήσει μία πλατφόρμα που θα γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του “offline” και του “online shopping”, αφού οι καταναλωτές δεν θα έχουν την ανάγκη να επισκεφθούν ένα κατάστημα για να δουν από κοντά ένα προϊόν που έχουν βρει στο Internet.
Οι διαφημίσεις θα μοιάζουν με αυτές που ήδη προβάλλονται στο “Facebook” με τη διαφορά ότι θα έχουν πάνω τους μία επιλογή που θα λέει “Tap to try it on”, προκειμένου να πατά πάνω τους ο χρήστης και να βλέπει πιο αναλυτικά το προϊόν και μάλιστα σε πραγματικές συνθήκες.
Πηγή: www.pestaola.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.