Ήδη το πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη έχει ανακοινώσει ότι έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με αυτή τη μορφή διαφημίσεων τις οποίες και αναμένεται να τοποθετήσει στο κοντινό μέλλον στην κεντρική σελίδα του newsfeed όλων των χρηστών του.
Η λογική των διαφημίσεων αυτών είναι να παρουσιάζουν ένα προϊόν όπως είναι στην πραγματικότητα για τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, κάτι που θα γίνει σε σελίδες αρκετών brands αρχής γενομένης από αυτό το καλοκαίρι στην αμερικανική αγορά.
Το Facebook έχει δοκιμάσει, σύμφωνα με τo Digital Trends, τις διαφημίσεις “επαυξημένης πραγματικότητας” στον “Messenger”, όπου η ανατροφοδότηση από τα brands που τις χρησιμοποίησαν ήταν αρκούντως θετική, μιας και το κοινό έδειξε να εμπλέκεται περισσότερο και πιο ενεργά με το διαφημιστικό περιεχόμενο. Ο σκοπός του “Facebook” είναι να δημιουργήσει μία πλατφόρμα που θα γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του “offline” και του “online shopping”, αφού οι καταναλωτές δεν θα έχουν την ανάγκη να επισκεφθούν ένα κατάστημα για να δουν από κοντά ένα προϊόν που έχουν βρει στο Internet.
Οι διαφημίσεις θα μοιάζουν με αυτές που ήδη προβάλλονται στο “Facebook” με τη διαφορά ότι θα έχουν πάνω τους μία επιλογή που θα λέει “Tap to try it on”, προκειμένου να πατά πάνω τους ο χρήστης και να βλέπει πιο αναλυτικά το προϊόν και μάλιστα σε πραγματικές συνθήκες.
Πηγή: www.pestaola.gr
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.