Όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, αντίθετα με προηγούμενα ρομπότ της όπως το Guide Robot, το Cleaning Robot και το Serving Robot, το “LG CLOi SuitBοt” δεν πλοηγείται μόνο του σε διαδρόμους ξενοδοχείων και χώρους αεροδρομίων, αλλά αντ’αυτού υποστηρίζει και ενισχύει τα πόδια του χρήστη, αυξάνοντας την ευκινησία του και τη δύναμη των κάτω άκρων του.
Η LG πέρυσι επένδυσε σε μια startup που αναπτύσσει ρομπότ τα οποία έχουν ως σκοπό να ξεπερνούν τα όρια που επιβάλλουν οι περιορισμοί του ανθρωπίνου σώματος στην καθημερινή ζωή. Το LG CLOi SuitBot σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εν λόγω startup, SG ROBOTICS, η οποία επικεντρώνεται στη χρήση των wearable ρομπότ για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Το SuitBot, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτρέπει στον χρήστη του να κινείται με πιο ξεκούραστο και φυσικό τρόπο, βοηθώντας τα κάτω άκρα ενώ περπατά, στέκεται ή εργάζεται. Τα «παπούτσια» του, (σχήματος που παραπέμπει σε σανδάλια) και η λειτουργία αυτόματης ρύθμισης επιτρέπουν στον χρήστη να μπαίνει και να βγαίνει εύκολα στη στολή, κάτι που, όπως τονίζει η LG, διαφοροποιεί το SuitBot από πολλούς άλλους εξωσκελετούς.
Μεταξύ άλλων, το SuitBot μπορεί να συνδέεται με άλλα ρομπότ της LG, έτσι ώστε να αποτελεί μέρος ενός «έξυπνου» δικτύου για σκοπούς διαμοιρασμού πληροφοριών και εργαλείων που απαιτούνται σε χώρους εργασίας, σε τομείς όπως ο κατασκευαστικός, τα logistics και οι διανομές. Επίσης, τα ρομπότ της σειράς LG CLOi αναπτύσσονται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας της εταιρείας πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη: Τεχνολογία Α.Ι. επιτρέπει στο SuitBot να «μαθαίνει» και να εξελίσσεται μέσω της αναγνώρισης και ανάλυσης βιομετρικών και περιβαλλοντικών δεδομένων, καθώς και μετρήσεων και ανάλυσης κινήσεων για να προτείνονται οι βέλτιστες δυνατές κινήσεις και στάσεις, για μέγιστη απόδοση.
Όπως είπε ο Σονγκ Ντάε-Χιουν, πρόεδρος της LG Home Appliance & Air Solution Company,
πρόκειται μόνο για ένα από μια μεγάλη σειρά «επαναστατικών» προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης, σχεδιασμένων να αλληλοεπιδρούν με χρήστες, με στόχο τη διευκόλυνσή τους και τη δημιουργία νέων ευκαιριών προκειμένου οι δραστηριότητες της LG στην ρομποτική να εξελιχθούν σε μια «μηχανή ανάπτυξης» επόμενης γενιάς.
Γενικότερα, οι ρομποτικοί εξωσκελετοί φαίνονται να κερδίζουν συνέχεια έδαφος ως προς την καθιέρωση της χρήσης τους τόσο για βιομηχανικούς σκοπούς, όσο και στην καθημερινότητα: Αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Ford ανακοίνωσε ότι εργαζόμενοί της σε 15 εργοστάσια ανά τον κόσμο θα χρησιμοποιούν τον εξωσκελετό “EksoVest”, ο οποίος έχει σκοπό να υποστηρίζει / ενισχύει τον άνω κορμό και άκρα του εργαζομένου, με σκοπό την αποφυγή τραυματισμών σε βαριές, επαναλαμβανόμενες σωματικές εργασίες.
Πηγή: naftemporiki.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.