Οι κυρίαρχες τάσεις στο πεδίο του Virtual Reality το 2020

Οι κυρίαρχες τάσεις στο πεδίο του Virtual Reality το 2020
© naftemporiki.gr Οι κυρίαρχες τάσεις στο πεδίο του Virtual Reality το 2020

Η Global Data πιστοποιεί την ανοδική πορεία που σημειώνει το πεδίο του Virtual Reality, τόσο αναφορικά με το hardware όσο και το software

H Τεχνητή Νοημοσύνη φαίνεται πως έρχεται να λειτουργήσει συνδυαστικά με τις τάσεις του Virtual Reality δημιουργώντας ολοένα και περισσότερες ενδιαφέρουσες προοπτικές. Ένας τομέας στον οποίο εκτιμάται ότι θα σημειωθούν εξελίξεις είναι εκείνος της δημιουργίας επεξεργαστών για κράνη και άλλα αντικείμενα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Η Intel, η ARM και η Qualcomm εκτιμάται ότι θα έχουν ισχυρή παρουσία σε αυτό τον τομέα

Ο εμπλουτισμός ενός περιβάλλοντος εμβύθισης σχετίζεται με την αυξανόμενη παρουσία της Τεχνητής Νοημοσύνης, με το Facebook και την LG να έχουν παρουσιάσει ήδη αντίστοιχες προτάσεις που ενισχύουν την Virtual εμπειρία σε συνδυασμό με την καλύτερη παρουσίαση περιεχομένου. Η Baidu και η Tencent από την Κίνα φιλοδοξούν να ενσωματώσουν στοιχεία Τεχνητής Νοημοσύνης και Virtual Reality σε εφαρμογές για κινητά και video games

Το πεδίο των εφαρμογών με VR είναι ένα στοιχείο που φαίνεται ότι προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Steam και άλλες πηγές. Η φωνή είναι ένας παράγοντας που αναμένεται να έρθει να προστεθεί στις VR εφαρμογές, αφού ήδη το Facebook έχει ανακοινώσει ότι θα ενσωματώσει έναν νέο ψηφιακό βοηθό ικανό να δεχτεί φωνητικές εντολές σε όλες τις συσκευές της Oculus

Σε τροχιά ανάπτυξης εκτιμάται ότι θα είναι και το πεδίο των υπηρεσιών cloud που συνδέονται με το Virtual Reality, αφού τα δεδομένα που παράγονται από το πεδίο της εικονικής πραγματικότητας είναι ολοένα και περισσότερα, στοιχείο που δείχνει την ανάγκη για εξειδικευμένες υπηρεσίες

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η επικείμενη άνοδος του 5G, η οποία είναι ένα στοιχείο που θα δώσει επιπρόσθετα στοιχεία συνδεσιμότητας στο VR. Ένα ζήτημα που πρέπει να λυθεί εδώ είναι εκείνο της χρονοκαθυστέρησης του 5G σε σχέση με τις ανάγκες του VR.

Πάντως, οι ειδικοί συμφωνούν στην πλειοψηφία τους ότι η επόμενη ημέρα του Virtual Reality θα προσφέρει αρκετή ανεξαρτησία στις κινήσεις του κάθε χρήστη, με συσκευές που δεν θα πρέπει να είναι συνδεδεμένες με καλώδια, περιορίζοντας έτσι σε σημαντικό βαθμό την ευελιξία κίνησης. 

Πηγή:

naftemporiki.gr

Σᾶς ἀρέσει τὸ ἂρθρο; / Do you like this post?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
(Συνολικές Επισκέψεις: / Total Visits: 24)

(Σημερινές Επισκέψεις: / Today's Visits: 1)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.