Νέα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης αναλύει big data και μαθαίνει ανεξάρτητα

Νέα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης αναλύει big data και μαθαίνει ανεξάρτητα
© naftemporiki.gr

Η “TeamViewer” ανακοίνωσε το νέο μοντέλο “TeamViewer IoT” software που αναλύει “big data” και μαθαίνει ανεξάρτητα, επεκτείνοντας έτσι τις λύσεις “IoT” και προσφέροντας έναν τρόπο χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην συντήρηση. 

Μέχρι τώρα, οι πελάτες της “TeamViewer” στο πεδίο “IoT” ήταν σε θέση να διαβάσουν αισθητήρες, να ρυθμίσουν συναγερμούς και να συνδεθούν απευθείας σε ένα ευρύ φάσμα συσκευών. Τώρα προστίθεται μια έξυπνη επέκταση στον τομέα της πρόβλεψης συντήρησης. Αυτό βοηθά στην μείωση των χρόνων διακοπής λειτουργίας και, επομένως, εξοικονόμηση κόστους. 

Στο παρελθόν, τα μηχανήματα επισκευάζονταν αφού είχαν βλάβη (Reactive Maintenance). Εδώ και αρκετό καιρό, τα μηχανήματα συντηρούνται σε σταθερό κύκλο, ανεξάρτητα από το αν είναι ελαττωματικά ή όχι (προληπτική συντήρηση). Και μόνον πρόσφατα έχει χρησιμοποιηθεί προγνωστική συντήρηση, κυρίως με βάση καθαρά σύνολα δεδομένων με σταθερούς κανόνες. 

Η “TeamViewer” κάνει ένα βήμα πιο πέρα και προσφέρει ανάλυση που υποστηρίζεται από “AI” για τα δεδομένα που προκύπτουν. Οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης μπορούν έτσι να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό προηγούμενων άγνωστων προτύπων και για την διάγνωση επικείμενων βλαβών μηχανής σε πρώιμο στάδιο. Η ανάγκη εντοπισμού επικείμενων αποτυχιών είναι προφανής: κάθε ώρα μη προγραμματισμένου χρόνου διακοπής κοστίζει κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια. 

«Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια μοναδική βιβλιοθήκη ανώνυμων δεδομένων μηχανήματος και, συνεπώς, να παρέχουμε σε κάθε πελάτη μία βιβλιοθήκη “Πρόβλεψης Συντήρησης” με πρόσβαση σε ήδη υπάρχουσες γνώσεις. Οι πελάτες μας μπορούν να μειώσουν τον χρόνο διακοπής λειτουργίας τους από την πρώτη μέρα, και με κάθε επιπλέον ημέρα ο αλγόριθμος μαθαίνει να βελτιώνεται υπολογίζοντας συγκεκριμένες παραμέτρους, καθιστώντας την προβλέψιμη συντήρηση ακόμα πιο ακριβή. Το τμήμα συντήρησης είναι υπεύθυνο για έως και το 60 τοις εκατό των λειτουργικών δαπανών. Φιλοδοξία μας είναι να μειώσουμε αυτό το στοιχείο κόστους μέσω ανάλυσης των δεδομένων της συσκευής που βασίζεται σε “AI”»,

εξηγεί ο Lukas Baur, Vice Πρόεδρος “IoT” της “TeamViewer”

Πηγή:

naftemporiki.gr
(Visited 6 times, 1 visits today)

2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.