H Google αλλάζει… το Google: Προσθέτει «news feed» στο site και στην εφαρμογή

H Google αλλάζει... το Google: Προσθέτει «news feed» στο site και στην εφαρμογή
© naftemporiki.gr

Ένα εξατομικευμένο «news feed», στο πρότυπο του Facebook, προσθέτει στη homepage της (google.com) η Google, όπου θα επιδεικνύεται στον χρήστη υλικό το οποίο μπορεί να τον ενδιαφέρει, πριν αυτός προβεί σε αναζητήσεις.

Σε αυτό θα προβάλλονται ειδήσεις, άρθρα, βίντεο και μουσική που θα επιλέγονται με βάση προηγούμενες αναζητήσεις από τον ίδιο χρήστη. Ακόμη, οι χρήστες θα μπορούν να πατήσουν ένα κουμπί «follow» στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, για να προσθέτουν ενδιαφέροντα θέματα στο “feed” τους.

Όπως αναφέρει το BBC, κάποιοι αναλυτές εκτιμούν ότι η κίνηση αυτή θα βοηθούσε τη Google να αντιμετωπίσει καλύτερα τους ανταγωνιστές της.

«Η Google έχει ένα ισχυρό κίνητρο να καταστήσει τις αναζητήσεις όσο πιο χρήσιμες γίνεται»,

είπε ο Ματία Λίτουνεν, της “Enders Analysis”.

«Το news feed του Facebook είναι ένας από τους βασικούς του αντιπάλους. Ανταγωνίζεται με άλλους τρόπους πρόσβασης σε περιεχόμενο».

Η Google πραγματοποιεί δοκιμές σε μια πιο απλή έκδοση του “news feed” στην εφαρμογή της για smartphone από τον Δεκέμβριο, και το πλήρες “news feed” θα προστεθεί στα apps της σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ.

Ωστόσο, τώρα η εταιρεία επιβεβαίωσε πως σκοπεύει να προσθέσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό και στο “Google.com”. Γενικότερα μιλώντας, η Google είναι γνωστή για τη λιτή “homepage” της, η οποία είναι η πιο πολυσύχναστη ιστοσελίδα στον κόσμο.

Το νέο αυτό “news feed” περιλαμβάνει ειδήσεις και θέματα από ένα μεγάλο εύρος πηγών, έτσι ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο της «φούσκας/φίλτρου» (filter bubble) όπου οι χρήστες παρακολουθούν μόνο περιεχόμενο από πηγές που αντικατοπτρίζουν τις υπάρχουσες απόψεις τους.

«Για να παρέχονται πληροφορίες από πολλές διαφορές οπτικές, οι ειδήσεις θα πρέπει να παρουσιάζονται από ποικιλία πηγών… και, όταν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, θα είστε σε θέση να κάνετε διασταύρωση (fact check)»,

αναφέρεται σε σχετικό blogpost της Google.

Ο κολοσσός των μηχανών αναζήτησης προσφέρει ήδη κάποιες “context-based” πληροφορίες στην εφαρμογή αναζήτησής της για “smartphones”, υπό την μορφή των καρτών του “Google Now”, ωστόσο σταμάτησε να ασχολείται με την εξατομικευμένη υπηρεσία της, “iGoogle”, το 2013.

Ο χρήστης θα μπορεί να κάνει “κλικ” ή να αγγίξει (σε περίπτωση που μιλάμε για την οθόνη αφής ενός “smartphone”) στο “θέματα/αντικείμενα” στο νέο, εξατομικευμένο “feed”, για να αρχίσει αναζήτηση για περισσότερες πληροφορίες.

Ωστόσο, η εταιρεία δεν αποκάλυψε εάν θα εισάγει διαφημίσεις ή χορηγούμενες (sponsored) δημοσιεύσεις στο “feed” της.

Πηγή: www.naftemporiki.gr


(Συνολικές Επισκέψεις: / Total Visits: 10)

(Σημερινές Επισκέψεις: / Today's Visits: 1)
Σας αρέσει το άρθρο; / Do you like this post?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.