Ήρθε η ώρα της εικονικής πραγματικότητας; Η Apple προσπερνά την Meta με ένα headset

Ήρθε η ώρα της εικονικής πραγματικότητας; Η Apple προσπερνά την Meta με ένα headset
Ήρθε η ώρα της εικονικής πραγματικότητας; Η Apple προσπερνά τη Meta με ένα headset
©Παρέχεται από: Money Review

Το ντεμπούτο της συσκευής μικτής πραγματικότητας της «Apple» σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής για την βιομηχανία, δήλωσαν τα στελέχη ορισμένων σημαντικών παικτών στον χώρο της επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, καθώς καλωσόρισαν τον ανταγωνισμό από τον αμερικανικό τεχνολογικό γίγαντα.

Η «Apple» παρουσίασε τα ακουστικά «Vision Pro», τερματίζοντας μήνες εικασιών ότι ο κολοσσός ετοιμαζόταν να κυκλοφορήσει το δικό του προϊόν «VR».

Το «headset» θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις εφαρμογές με έναν νέο τρόπο στους χώρους γύρω τους (σ.σ. φανταστείτε όσα δείχνει η οθόνη του κινητού σας στον αέρα). Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μάτια και τα χέρια τους για να περιηγηθούν στις εφαρμογές και να αναζητήσουν ό,τι θέλουν να βρουν με την φωνή τους.

Με το σετ μικροφώνου-ακουστικών, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν ταινίες, μεταξύ άλλων σε «3D» με χωρικό ήχο, να βλέπουν τις δικές τους φωτογραφίες ή βίντεο και να παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Μπορούν επίσης να δουλεύουν χρησιμοποιώντας εφαρμογές τηλεδιάσκεψης.

Τα ακουστικά θα είναι διαθέσιμα από 3.499 δολάρια στις αρχές του επόμενου έτους, με την υψηλή τιμή τους, πάντως, να μην περνά απαρατήρητη στα «social media».

Ποιος θα περάσει μπροστά

Η βιομηχανία «VR» αγωνίζεται εδώ και πολύ καιρό να ληφθεί σοβαρά υπόψη, με τους καταναλωτές να θεωρούν ότι αυτές οι συσκευές χρησιμοποιούνται κυρίως για τα παιχνίδια, παρά σαν κάτι που μπορεί να ενσωματωθεί στην καθημερινή τους ζωή.

Η «Meta», παλαιότερα γνωστή ως «Facebook», έχει ποντάρει ολόκληρο το μέλλον της στην ιδέα ότι οι άνθρωποι θα εμπλακούν σε εικονικούς κόσμους μέσω προϊόντων «VR», όπως η σειρά ακουστικών της «Meta Quest» και το κοινωνικό παιχνίδι «Horizon Worlds VR», σε ένα δίκτυο από τεράστιους εικονικούς κόσμους γνωστό ως «metaverse».

Αλλά η «Meta» δεν έχει βρει ακόμη ευρεία εμπορική απήχηση για το προϊόν της και χάνει δισεκατομμύρια δολάρια από την επένδυσή της στην τεχνολογία κάθε χρόνο.

Οι πωλήσεις ακουστικών εικονικής πραγματικότητας έχουν υποαποδώσει τον τελευταίο καιρό, ιδιαίτερα καθώς οι καταναλωτές παλεύουν με μια απότομη αύξηση του κόστους ζωής.

Ο ερευνητικός όμιλος «NPD Group» είπε στο «CNBC» τον περασμένο Δεκέμβριο ότι οι πωλήσεις ακουστικών «VR» στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 2% το 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, στελέχη του κλάδου εκτιμούν ότι η κυκλοφορία του προϊόντος της «Apple» σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την αναδυόμενη αγορά μικτής πραγματικότητας (συνδυασμός του πραγματικού περιβάλλοντος ενός χρήστη με το ψηφιακά δημιουργημένο περιεχόμενο).

«Η είσοδος της “Apple” στην μικτή πραγματικότητα με το “Vision Pro” είναι μια σημαντική στιγμή για ολόκληρη την βιομηχανία μας»,

είπε ο Urho Konttori, επικεφαλής τεχνολογίας της Φινλανδικής «Varjo», που κατασκευάζει ακουστικά εικονικής πραγματικότητας.

«Ελπίζουμε ότι σήμερα είναι το σημείο καμπής για τους καταναλωτές και ότι θα αρχίσει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς τους, με πολλά υποσχόμενες εφαρμογές για ψυχαγωγία, προσωπική παραγωγικότητα και επικοινωνία»,

πρόσθεσε.

Ο Leo Gebbie, αναλυτής στο «CCS Insight», δήλωσε:

«Αν και δεν θα κυκλοφορήσουν μέχρι τις αρχές του 2024, αναμένουμε ότι τα “Vision Pro” θα μεταμορφώσουν το τμήμα χωρικών υπολογιστών, χάρη σε ορισμένες σχεδιαστικές αποφάσεις της “Apple” και την καινοτομία της».

«Η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα (VR” και “AR”) πέρασαν μια περίοδο έντονης αμφισβήτησης και σκεπτικισμού τα τελευταία χρόνια, αλλά αν μια εταιρεία έχει την δύναμη να αναβιώσει την αγορά, αυτή είναι η “Apple”»,

πρόσθεσε.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Πηγή:

Money Review

Σᾶς ἀρέσει τὸ ἂρθρο; / Do you like this post?
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
(Συνολικές Επισκέψεις: / Total Visits: 24)

(Σημερινές Επισκέψεις: / Today's Visits: 1)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.